Home » Erhverv » Opbygge troværdighed – din nøgle til succes Online handel

Opbygge troværdighed – din nøgle til succes Online handel

Troværdighed er en af de mest kritiske faktorer, der påvirker din online-forretningssucces. At være troværdig er simpelthen opfattelsen af at være pålidelige og troværdige. Hvorfor folk køber mærkenavn varer og tjenesteydelser på internettet og i off-line verden? En af de vigtigste årsager er, at brandet udgør et niveau af kvalitet, som de kender og har tillid til.

Så hvordan kan du opbygge troværdighed på internettet for din virksomhed? En nøglefaktor konsekvente. Folk er mere tilbøjelige til at have tillid til en virksomhed eller person, der fungerer på en lignende måde det meste af tiden. For eksempel, hvis din udgiver et nyhedsbrev til dine kunder eller potentielle kunder, aim for lignende kvalitet i hvert nummer. Også være konsekvent i din stil af skriftligt. Udgive på en regelmæssig basis-uregelmæssige offentliggørelse tidsplaner skabe forvirring i hovedet på læserne.

Sammenhængen gælder for alle aspekter af din virksomhed. Ikke ændre din garanti vilkår hver par uger. Sikre, at alle dine produkter eller tjenester konsekvent opfylde standarderne, kvalitet og værdi, du er fremme.

Troværdighed er noget, der er optjent. Du skal derfor give af dig selv at få tillid tilbage i afkast. Der er mange måder at gøre dette. Nogle software virksomheder tilbyder gratis prøveversion perioder, så kunden kan prøve før de køber. Andre tilbyder en “shareware” version for folk at retssag. Denne proces gør det muligt for den potentielle kunde til at kontrollere, at dit produkt vil gøre det job, du siger, at det bliver.

Dele din viden er en nyttig måde at opbygge din troværdighed. Dette kan gøres gennem overvågning diskussionslister og bestyrelser, at dine potentielle kunder hyppig. Besvare spørgsmål, som de udgør. Være en regelmæssig bidragyder til listen, så folk kommer til at kende og respektere din viden.

Gør aparte fordringer i reklamer eller på dit websted kan skade din troværdighed. At fortælle sandheden er altid den bedste måde. Sikre, at dine produkter eller tjenester giver mere værdi end lovet. Tage sig tid til at gå i dine kunders sko før du skriver din annoncetekst eller dit websted salgsfremmende materiale. Dette vil gøre dig klart statslige ydelser til dine potentielle kunder søger på en måde, at de vil finde troværdige.

Udtalelser kan være en effektiv måde at skabe tillid i dit produkt eller din service. Et vidnesbyrd er en erklæring fra en tilfreds kunde sagde, hvordan dit produkt eller din service hjalp dem. Konfigurere systemer til at få uopfordrede udtalelser, når du kan. Når du samle udtalelser til at offentliggøre på dit websted, sikre, at du har tilladelse til at offentliggøre dem. Også, aldrig fyldes op testimonials til boost din troværdighed, som oftere end ikke du vil blive fanget og blive miskrediteret.

Ikke bare erklære, hvad dine kvalifikationer er på dit websted eller i din salgsfremmende materiale. Tilstand i stedet, hvordan dine kvalifikationer kan gavne din potentielle kunder. For eksempel sige hvordan din ekspertise vil give løsningen din udsigt behov på en måde, han eller hun vil forstå.

Efter god forretningspraksis vil hjælpe din troværdighed også. Dette omfatter sikre, at din virksomhed adresse og telefonnumre vises tydeligt på dit websted. Også sikre, at du kan kontaktes via telefon og e-mail og reagere hurtigt på hver kontaktperson. Har du haft telefonbeskeder eller e-mail, der var aldrig reageret på? Hvordan der påvirker din opfattelse af virksomheden?

Hurtig levering af hvad er blevet beordret hjælper også med at opbygge det rigtige indtryk af din virksomhed. Så også gør hurtigt at reagere på krav på din garanti. Effektive forretningsgange, der er fokuseret på at levere kundetilfredshed vil altid hjælpe din virksomhed image og troværdighed.

Stærk troværdighed tager lang tid og meget arbejde at bygge. Det kan ødelægges hurtigt og undertiden aldrig kan være genvundet. Har du bemærket, at når en person eller en virksomhed opnår et dårligt ry. det kan være meget svært at ændre? For din virksomhed at opnå det fulde potentiale, er det vigtigt, at du angive standarder og leve af dem, således at du hele tiden opbygge din troværdighed.

Husk, at hver ting du gør i din virksomhed vil påvirke billedet af din virksomhed. At være fokuseret på at levere løsninger til dine kunder, giver ensartet kvalitet og værdi for pengene, og være tilgængelige vil alle hjælpe dig med at opnå troværdighed din virksomhed skal lykkes.


Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *